Nya örhängen och världens sötaste reflex!

Halvlek.
Ska snart åka in till stan igen. Denna gången för att få lite ompyssling :) N ska ju fixa mitt hår som vi kom överrens om förut. Fortfarande ingen aning om vilket håll fägen ska gå...

Mysigt som förväntat att luncha med Mia. Och hennes bebis är ju ursööööt! Vi hamnade på Madonna och jag med en kebabsallad framför mej. Givetvis med extra fetaost. Innan dess gick jag lite i affärer och luftade betalkortet. Det var på tiden ;) Inne på Guldfynd köpte jag äntligen nya örhängen, jag tappade ju den ena ringen i Magaluf :/ Klantarsel. Nåja, de va mer vardagsmat. Haha! Kan inte räkna på handen hur många örhängen som försvann. En del hade dock turen att få tillbaka diverse grejer men inte jag då. Nääääj nej.

Inne på Guldfynd hittade jag oxå världens sötaste reflex i form av hjärtan! Mitt samvete fick sig dock en törn då jag valde denna framför en Rosa-Bandet-reflex. MEN, jag har ju redan köpt den där almenackan ni vet ;)



Inne på Lindex letade jag efter en fin topp till mamma men kom ut med en gosig kofta + mössa med matchande vantar till mej själv. Whopsi! Tanken var att ge mamma en liten present som visar min uppskattning för henne :) Mamma finns alltid där och ställer upp! Och speciellt tacksam är jag över alla pengar jag fått låna sen jag kom hem bankrutt efter Magaluf... *harkel* Nu blev det ju inget klädesplagg men de är ju tanken som räknas.... nääääääääj, självklart köpte jag nåt annat istället! ;) Jätte fina små Lotus-lyktor. I annan modell faktiskt. Mindre och ser lite ut som kronor. Just nu, som ni kan se nedan, är dom wrappade men imorn kan jag ta en fin bild och visa :)



Peace and love!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin