REUNION - 1 week 2 go!



Den officiella nedräkningen är igång mina vänner!
Dags att tagga till sig ;)

Om 1 vecka imorgon åker vi ut på Östersjön och partajar loss ordentligt med Magalufs elit. Förra året hade jag grymt KUL! Och då kände jag inte ens hälften av alla jag kommer krama ihjäl nu!! Gud vad kul det ska bli!!

Enda problemet är att det är först nu man börjar planera. Förra året var allt packat o klart minst 1 månad innan :P Fixat in i minsta detalj. Nu har jag ev outfitten till kväll 1 klar. Men det är ju 2 kvällar. TVÅ! Skor? Hår? Packning? Pengar? Tåg? Ja biljetten till är betald nu iaf men jag har lyckades inte boka någon hembiljett. Nåt knas på SJ's sida I guess.

Förra årets outfit, kväll 1. Sjukt nöjd med den där klänningen!


Iiiiiiiiiiiiih!

Do your thing:
Postat av: Emil

jaså en grupp 9are! kul, jag med! Fast 2005 gick jag. Sist var jag nere 2006 och jobbade på Karma i Puerto portals med Fernando som barchef.



Saknar dem fan!

Postat av: Emil

Jo absolut. Har dock gjort det klassiska misstaget å bundit upp mig på massa saker här hemma. Vilket inte passar in på ett säsongsarbete direkt. Även om jag skulle vilja det mest utav allt.



Vart jobbade du senast där nere?

2008-11-07 @ 00:12:19
URL: http://hempo.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin