Rymd ★ Skybar





Jag tror jag har god chans att vinna pris för Världens Mysigaste Arbetsmiljö :)
Jag älskar det! Det är inte riktigt färdigt än, lite inredning kvar och det ska upp hyllor så jag kan ställa mina glas o flaskor på bättre ställen. Men kom igen nu, erkänn att ni är avundsjuka ;)

Det är alltså en Skybar så jag håller till längst upp i R-Skrapan, som byggnaden heter. Det är glas hela vägen runt om och spotlights i taket. På första bilden ser man att det är ett skynke som delar av rummet lite. men det gömmer sig fotöljer o bord bakom där oxå. Går man ner en trappa kommer man till Rymd Restaurang. Öppet samma dagar som min bar, tis-lör på em/kväll.





Jobbar alltid mellan 16 - 23-ish tis-tors och 16 - 01-ish på fre-lör.
Men jag åker in halv fyra och käkar med dom andra innan det är dags att rodda baren.

Ha en fin dag!
Jag ska helst hinna röja upp lite här, packa inför reunion och komplettera drinklistan innan eftermiddan börjar. XoXo!


Do your thing:
Postat av: Nina

Tjena! Vi bor i centrala Bejing just nu, och här skulle du komma och dricka drinkar vill jag säga! ;) Det ser bra ut i Lkp, nästa gång vi är i våran hemstad så tar vi en sväng förbi.. /Mvh Nina

2009-02-22 @ 14:54:29

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin