What's the GP thursday?

Heeeeeeeeeeej!
Heregud, jag borde sovit lite mer i natt. Men skit i det :P Vi har viktigare saker för oss!

Idag ska ALLT helst vara klart. Allt alltså.
Jag ska packa färdigt till Reunion, fixa klart mitt rum, fixa mej själv inför jobb, träffa Mika (fika, bolaget)... Mm, men vovven har redan fått sin promenad iaf och jag har hunnit att kika på Bonde Söker Fru ;)

Igår var restaurangen fullbokad och det var många gäster uppe hos mej i baren oxå! Jätte kul! Dock kom jag hem vid 02-tiden i natt. Men de gör inget.

Idag hoppas vi att de droppar in många! Lidköpingsbor - KOM!
Men jag behöver nog komma hem lite tidigare och sova då jag har en lång dag framför mej imorn!!!!!

Kanske blir en natta-blogg ;)
Om tiden räcker till. Klart som fan att vi hörs innan jag åker på MAGALUF REUNION iaf!! 
Puss!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin