Enziz, var äruuu?

Godmorgon. Ja de är morgon för mej kycklingfrön. Jag tog en rejäl sovmorgon och damnit det kändes skönt ;) Men någon fattades. Jag drömde en dröm, och plötsligt står mamma i mitt rum och viskar "Emelie"... hmm, jag fattade ingenting. Skulle inte hon va jobbet nu? Är klockan inte ens 06 än? Jag tror jag var halvt vaken när mamma förklarade att hon skulle åka till Skara med lilla Enza. Snuffen har nämligen ett troll i näsan som orsakar nysningar med vulkan-utbrott. Tror hon skadade sig i skogen när hon lekte med pinnar. Så nu är hon förmodligen sövd. Vi ska hämta henne i eftermiddag. Suck. Det är faktiskt tomt här hemma nu. Men som min mamma sa: "Man saknar inte kon vettu förrän båset är tomt."

Hur som haver, ledig. Skönt. Känner mej lite bättre nu. Det borde jag göra, förkylningen har jag dragits med ett bra tag nu. Men skit i det, nu ska jag göra en lättare drinklista inför fredag! Då vi har en bokning och smygstartar nya jobbet :)



3 drinkar
och vad som behövs köpas in.

Later!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin