Första dagen som 21 åring...

... ja den hade ju kunnat börja bättre.
Kändes som om allt var emot mej igår. Seriöst. Om inte ens min egna födelsedag är min dag, då tror jag inte längre på den 3 oktober. Så de så.

Jag åkte till stan för att köpa nybakta frallor förstår ni, runt halv tio-tiden. Tänkte jag skulle ge mej själv en lyxig frukost. Köpte Aftonbladet och Klick-bilagan, ni vet ju att jag älskar att läsa Klick! på fredagar med en kopp kaffe i handen :) Nåja, sagt o gjort. Kommer hem, inser att jag inte alls köpt Klick! Jag har köpt Aftonbladet och GT's jävla fredagsbilaga! Motherfucker.... well, ingen idé att brusa upp. Nu får vi se vad meningen med det här va, tänkte jag.

Och det är inte läge att skämta om hur rätt jag hade... nog fanns det en mening med att jag skulle sitta o bläddra igenom den där jävla tidníngen:

Det är liksom inte okej att tidningarna använder det ordet.

Det blev en mysig frukost trots allt.
Och jag hade ju iaf tur med vädret... NOT! Hagel. Himlen öste ner allt på en gång. Nu har vi nog fått årets skörd av hagel skulle jag tro. Såå ja!

Resten av dagen vart mys iaf :) Trevligt "kalas" och sen ferre med tjejerna!
Utgång i Lich kan man ju inte ha för höga förhoppningar om... *no further comments*

Jobba idag, 15.30 - 00.30.
Tjipp!


Do your thing:
Postat av: Basic

hahahaha, skönt inlägg! Hur som haver con grat!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin