Piece of shit, but still...


Jag gav mej det välförtjänta badet.
Jag brände en ny skiva och gjorde Revolt 1, 2, 3...
Jag åt till och med choklad.

But I wasn't very satisfied anyways.
Idag har jag saknat och längtat, sett mer än jag velat se och kollat på Dirty Dancing 2 - Havanna Nights. De skulle jag förstås inte ha gjort. Kärlek mellan två olika länder... ha! De var som skaldjurs-andedräkt kastad rakt i fejjan. Men filmen framkallade andra känslor hos mej oxå. Dansen. Varje gång jag tittar på dansfilmer äre som om kroppen vill följa med. Jag har takterna i mej och önskar varje dag att jag inte lagt av med dansen när jag var yngre. Tänk o ha den där passionen. Att kunna satsa på något som man verkligen vill. Syssla med de man tycker är roligast i världen.

Dream on. Imorgon ska du jobba 3 timmar på Mc Donalds, Emelie.
Sen ska du åka till Skövde och kanske styra upp annat.
But still, jag längtar varje dag tillbaka till paradiset!

Vilket liv vi levde! :)




Loves Ya! ♥ XoXo


Do your thing:
Postat av: Stephanie Ampel

åh :D:D tack för tipset! ska läsa lite på sidan nu!



godnatt!

Postat av: Mikaela

Nya förklaringen på maga-style, pax!



Såå sant

2008-10-08 @ 10:13:05
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin