Hallå där människa!


Phew! En sån lång runda ingick inte i dagens schema. Men nånting hände... Enza kan tacka älgjakten för att den promenaden. Hahah, jag en sån wozzy! Gick värsta omvägen, allt för att slippa gå i skogsgläntan... men jag hörde faktiskt flera skott pch sen knak där innefrån. Men äsch, det var skönt med en långis!



Jag är mitt uppe i ett Roswell-maraton. Älskar att kolla på gamla serier och jag plöjer box efter box. Spelar ingen roll hur många gånger man sett avsnitten förut. Ska precis börja med säsong 2. Kura ner mej i soffan, käka nåt gott och njuta. Aah, quality-time. Jobb i em. 16-00. Nattblogg? Maybe or maybe not. I'm full of surprises.

Solong for now.

Do your thing:
Postat av: N

Långa promenader är faktiskt riktigt sköna ibland :D

Postat av: Mikaela

Älgjakt... inte att leka med ;)

Nattblogg, ja tack!

2008-10-29 @ 14:22:29
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin