Jag vill ha fredag idag!

.... wait 4 it:

De ÄR fredag idag.

Men de är något som inte stämmer. För de första så är jag mer täppt i näsan än någonsin, känns de som. Förmodligen blev jag ännu mer förkyld av att stå i DT.n igår på jobbet. *Öppna fönstret, stäng fönstret. Öppna fönstret, stäng fönstret. Och så blås från värmefläkten*  Genialt!

Sen vaknade man av fisregn. Va fan is up with that shit?  Den gamla hederliga höstsolen existerar tyderligen inte längre i svensk lag. Ni vet, den där solen som lyser upp och gör så att all annan skit med hösten försvinner. Då det till och med är snyggt med gula löv plaskandes på marken.

Oh dear, massa regn ute nu.
Jag ska iofs inte göra nåt speciellt. Men jag KUNDE ha haft något planerat. Hade de t.ex. inte regnat så hade jag gått ut o gått en promenad. Nu tvingas jag istället sitta här framför datorn, som jag ju skulle sluta med. Jag läser andra bloggar och tycker de är orättvist att Kenza just nu har landat på Kreta och precis påbörjat sina 11 dagar med sin älskling, sin dj... jag erkänner att jag är sotis. Ja, jag gör de. För jag är det. Jag ville oxå vara sådär pirrig i magen igårkväll, just knowing that jag skulle få se en loved one once again. Suck.  Jag minns de som igår... våran comeback.

Dessutom vill jag ha en sån här!

Men den dagen kommer.
Då jag är redo att settle down. På ett ungefär iaf ;)


Loves ya!
XoXo

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Bara för ATT så hoppas jag hennes comeback blir samma sorts succe som den vi gjorde!



Comebacks my ass! Alltid överskattade...

Postat av: Carro

Fan så söt kisse :)

2008-10-27 @ 18:08:58
URL: http://regalo.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin