saknad. längtan. kärlek. bubblan.



Vissa saker går bara inte att beskriva för folk. Du måste ha vart där. Levt i det och känna samma sak. Det är ganska tufft för mej ibland. Jag har haft en sommar jag vet att jag aldrig kommer glömma. Jag har träffat folk som känns som familj. Hittat en plats på jorden där jag kan vara mej själv.

Och jag ska uppleva allt igen. Men det kommer aldrig någonsin komma någon mer Första Säsong. Inget mer Maga 08. Jag kommer inte jobba med samma människor igen.

Men jag kommer att besöka samma ställen. Jag kommer att träffa många utav familjen igen. Och definitivt ta för mej mer av Säsong 2!



Enough said.


Do your thing:
Postat av: Mikaela

Magalluf - Om man vill vara sig själv!



Du måste varit där... allt man kan säga!

Snygg bild vännen! Sakna!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin