She broke your throne


What a weekend huh?
Catching up with a lot of people.



Jag skulle kunna summera helgen med ett enda ord - Social.
Eller så skulle jag kunna berätta utförligt vad jag gjort varje dag och komma fram till att helgen gått ut på att vara - Social.

Freda:
Jobb, träffa Natta, kolla skor (nya uggs), handla, myskväll med N & Tess o Jocke, sova.

Lörda:
Jobb, hämta syrran, handla, myskväll, sova.

Sönda:
Ledig!, sovmorgon, långprommis med vovve o sis, mat hos mormor o morfar, sis hem, myskväll, sova.


Imorgon är det första dagen på en ny vecka.
Och på mitt nya liv. Eller ja, den frasen har väl nåt sina gränser. Men nu får de va nog! Jag har ett strikt schema och ett mål ska ska uppfyllas senast dagen innan Reunion. Nu äre slut på svullandet! And I mean for real.
Peeeeeeeeace!



Thank You! 
That's all I was asking for...



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Jag är glad för din skull babe!

Dock lite nyfiken på vad målet är... Tell me!

Postat av: Linda

Hej,



Jag har haft det bra, själv då?

Kram

2008-10-13 @ 08:51:57
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin