Skybar, lunch och knaster i öronen

Vilken härlig tiiiiisdag!
Ja den övre delen av dagen har vart spännande.

Började med möte med nya jobbet. Kikade på lokalerna och pratade igenom allt. "Min bar" kommer säkerligen bli jätte snygg! De är ju en skybar så kodordet är Flash.  Me like :) Mitt nästa projekt är att komma på en turkos drink. Som döps efter baren och sen ska jag kika på drinklista och vad som behövs köpas in. Önska sortiment o så :) Lovely!!

Next thing out var lunch med N. Den enda pinglan kvar i stan utav mina girls.
Fast jag har ju 2 andra pärlor här oxå som jag gärna umgås oftare med! :)

Efter lunchen har jag väl i stort sett inte gjort så mycket mer.
Jag är still lite off, de knastrar i öronen  nu. Så blire alltid när jag är riktigt förkyld. Hate it!

Öhm.

Aaa, ungefär lite så.
Vi hörs!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin