Sönda'kväll


Hey Ya Cupcakes! 

Det känns dumt att erkänna att jag absolut inte gjort ett jota idag. Men å andra sidan... det har vart skönt att bara låta kroppen vila. Det är läge att den här förkylningen ger sig av nu. Åker på ett kok stryk snart. Jag slapp jobba helt, vilket faktiskt var jätte grejt da. Jag har spenderat alldeles för många timmar vid datorn, jag har sminkat mej i onödan men jag kände mej iaf en aningens fräschare då, legat i soffan, fikat på extra knäckig äpplepaj with some vaniljsås till och bara mått gott.

Nu fick jag ju till och med sett reprisen av Greys som jag missade i onsdags. Och Ensam Mamma Söker är ett måste när Söndas'kvälls-myset sätter igång. Annars skippar jag faktiskt dom andra serierna. Aaaa, jag förstår att du satte i halsen nu. Skulle jag, Emelie Ericsson - Queen of it all, dissa OTH? Nääääj, du visste bättre än så. Jag har gått emot mina principer bara om att alltid följa serierna på tv. Att ladda ner i förväg tyckte jag bara var löjligt. Men nånting hände... Kan de bero på att jag köpte mej ett liv i våras and missed out i televisions-världen?

Okej, jag hade iaf tänkt att lyckas me konsten "lägga sig i tid" ikväll.
Jag har inte riktigt bestämt än vad som är just "i tid" än men...

Loves ya!

Puss hej
Leverpastej


Do your thing:
Postat av: zarah

ja jag med! Kul man kommer ha:)

kram

Postat av: Emelie Talvis

sv: tack ;P

2008-10-26 @ 23:14:32
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag tycker "i tid" var alldeles för tidigt om jag får säga... ;)

2008-10-27 @ 03:20:10
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin