Nattblogg as required... ? requ... requiered? Äsch, som Mikaela önskade ;)


Koooom hem! Vi börjar om igen.
Vi glömmer allt. Där ute eee de så kaallt!


Jaa, jag skulle nog oxå kunna kvala mej vidare i Danskampen. Eller va tror ni?
På tal om det, Tess... din bror köpte Big Mac med plusmeny av mej idag :) *fliiiiiiin* För er who missed out så är tess brorsa sångaren i Scotts! Så det är alltså Lidköpings-bandet Scotts som gäller när ni röstar på lördag, aaaight? ;)

Uhm, imorn bitti har jag bestämt att jag och Enza ska gå ut och springa.
Och ett beslut är ett beslut och sånna håller man sig till.
Om det inte regnar förstås. Eller blåser väldigt mycket. Jag kanske vaknar upp till snö. Det är det ingen människa som vet.

Lyssna bara på vad som hände när jag lämnade jobbet 00.12 inatt: Jag ställde mej helt oförståeligt och glodde på bilen. Skrapa rutorna?? Va? Fan va drygt. Det va svinkallt, typ 15 minus!  (nä de där va inte sant) och jag tappade isskrapan flera gånger. "Äsch, jävla isskrapa va du e tarvlig!"

Men nog om det. Nu ska jag sova.
Annars kommer jag aldrig komma upp i tid imorn.

Good Night.
Sleep Tight!


Mikaela - Koooom hem!
Jag vill fika på Söder med dej, mase om fuck-upsen och sippa kaffe. Klaga över hur vi hatar alla i den här stan och att vi aldrig mer ska gå ut. Jag SAKNAR dej pretty girl!!



Do your thing:
Postat av: Mikaela

Springa? VAD GÖÖR DU?



Jag fick också ställa mig och skrapa rutorna imorse... Det kändes inte aktuellt kan jag lova!



Sötnöt! Jag vil meeed fika och mase o mase o mase, tils det ikke er rart vi får Adhd!

Ska se hur jag ska styra upp det här ;)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin