Mmmm, de var de här med ny vecka - Nytt liv.

Ny vecka har vi. Och de nya livet är på ingång.
Jag ska motionera som vanligt med vovven. Men ibland vill "nån" sätta käppar i hjulet. DET REGNAR!! Jag som kände mej otroligt pepp igårkväll inför de här. Nu är de grått ute och mulet och blött och jag är opepp helt plötsligt. Men inte opepp som i "Jag struntar i de", näää opepp som i "Ååååå suck, jag vill verkligen inte! Men va fan, lika bra att få de gjort" Så nu tänker jag gå ut på en promenad. I regnet. Jahepp...

I em händer diverse grejer. Jobbintervju och sen 4 timmars jobb på donken.
Update kommer ikväll när jag slutat. Efter 22.00.

Loves Ya! ♥ XoXo



"Men ni vet ju att jag älskar Magaluf oxå!
Här blir man ner-shottad på Underbar fast man hade en nykter kväll. Man ligger på stranden och steker, badar i det härliga medelhavet, käkar fajitas i solnedgången på Chili Lounge. Man sitter på balkongen med favorittidningen i handen. Tar en Irish-latte eller snarare en smoothie nuförtiden på BeachCluben. Jaaa, man lever ett fasligt fint liv."


Ur
detta inlägget

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Don't go there! look 4ward por favor


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin