U say it best, when u say nothing at all.

. . . . .  eller inte.

Jag har äntligen fått mina skor! Mina nya fina mysiga uggs! Jag tror jag kastar in en bild imorn. Ja, jag tror det. Upp med tuppen imorn förstår ni. Tandläkaren 10.30, laga den där JÄVLA tanden. Och så äre förstås läge för en JÄVLA undersökning oxå. Kommer bli så JÄVLA tomt i plånboken. Men jag tror att hela den här grejjen med tandhelvetet hände bara för att det helt enkelt är aktuellt för mej att besöka tandläkaren. "Aaa just den tanden har alltid vart lite sne och sånna tänder kan man ju bara inte ha, tänkte jag. Och kände mej så uppåt!" *Kling*

Greys anatomy ♥ Emelie.
Ännu en serie jag värderar högt. Jag skulle inte överleva en vinter i Sverige without ma shows ;) När jag inte har ett eget liv, lever jag någon annans :P Jag citerar min goa vän F, som för lääängesen skickade mej ett sms om sin älsklingsserie Roswell "Mitt liv kommer tillbaka n'r jag ser på de. Eller kanske de försvinner. Vad vet jag."
Anyhow, U know u love me.
XoXo


Trust me
It's Paradise
This is where the hungry come to feed
For mine is a generation that circles the globe
in search of something we haven't tried before
so never refuse an invitation
never resist the unfamiliar
never fail to be polite
and never outstay your welcome

just keep your mind open and
suck in the experience
and if it hurts
you know what... it's probably worth it


you hope, and you dream
but you never believe that
something is going to happen for you
not like it does in the movies
and when it actually does
you expect it to feel different
more visirale
more real
i was waiting for it to hit me

i still believe in paradise
but now at least i know it's not some place you can look for
cause it's not where you go
it's how you feel for a moment in your life
and if you find that moment it lasts forever




Do your thing:
Postat av: Jessica

nu gjorde du min dag! hela min dag(imorn alltså) :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin