Vilken Pärla!

Jag har återigen prickat in en fika med underbart söta Linda. Gillar den här tjejen skarpt :) och både hoppas o tror på att en riktig vänskap kan utvecklas här. Eller vad säger pärlan själv? ;)

Innan dess var jag och mamma på Preben där N klippte mor. Jag höll sällis :P
N är guld värd som ställer upp! Kompisar som är frisörer är BÄST!

Efter fikan svängde jag förbi farmor oxå, där päronen hjälpte till med diverse grejer i lägenheten. Så man kan väl säga att jag vart ordentligt social idag :D Och imorn blir det fler möten.

Nepp, dags att kika klart på Idol.
Aaa, reklam precis nu såklart! ...

Greys Anatomy ikväll meeee! Jösses, där hade jag egentligen velat catch'at up innan... missat många avsnitt. Men det blir nog inga probs att orientera på Grace Hospital (eller va? heter de så förresten?). Jag gissar på att det fortfarande är struligt mellan Meredith o Derek. Alex är still tjej-tjusare, Izzy lite avundsjuk och Christina besatt av att vara bäst. How am I doin so far? :) Är Dr Burk kvar?

Loves ya! ♥ XoXo


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin