Där lå ja å såv...


Shit pommes frittes. Bokstavligt talat. Vilken helg. Fullt upp på jobbet.
Få timmars sömn och lite allmänt virrig. Inte knas att jag var trött efter jobbet.

Insvept i en filt, halv avslocknad med tv.n på i bakgrunden... mmm härlig känsla! Såklart jag slumrade till i soffan. Vakande av en bekant låt, ur en bekant film :P Wherever you will go... Coyote Ugly.

Men, lyssna på detta. Ikväll SKA jag lägga mej tidigt! Direkt ganska snart faktiskt. Men jag sluter nog ögonen helst till något fint på dvd. Jag vet inte vad bara... orkar inte se en hel film. Då går ju dom tidiga planerna i stöpet.

Ledig imorn? Tjaa, den som lever får se.
God Natt!

Loves ya! ♥ XoXo


Do your thing:
Postat av: Linda

Ja jag hade fest i lördags msom vart riktigt lyckad=) Själv då?

Postat av: Linda

Absolut!

Jag tror på onsdagen där. Om du inte måste jobba ;] Jag är hemma vid halv 5,5. Kram

2008-09-29 @ 09:24:40
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin