Day Off

Amen shittans prommes frittans! Jag fick vara LEDIG idag! Hur härligt som helst! Men det jag skulle gjort blev visst inte gjort... av någon anledning. Kanske kan röja upp lite i rummet imorn istället då ;)

Har träffat N idag som oxå var ledig. Fikade lite inne i stan och kikade på kläder vi ändå inte har råd att köpa. Sen hem till mej och gick en prommis med Bumbi. Lite Facebook (för N's skull) och så en hamburgare på de.

Nu är de kvällen redan och jag känner för lite mys i sängen.
Uppföljaren till Rädda Willy minsann.. haha! jag kiakde på 1.an igår och jag har alltid haft et gott öga till djurfilmer :) Späckisar är mitt favodjur så Free Willy är en klassiker sen bardomen ;)


Do your thing:
Postat av: Sabine

åh rädda willy är fin ^^


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin