Hey, at least the weather's fine!


View från mitt köksfönster...

Det är ganska lustigt. Hur anpassningsbar människan är. Jag menar, visst det går fortfarande upp och ner... men jag märker redan nu hur fort jag återigen faller in i det gamla mönstret, dom gamla rutinerna här hemma. Sitter här vid köksbordet med laptopen framför mej. Nåja, jag har iaf tur med vädret.

Eller? Tänkte just att jag skulle ta en sväng ut i solen. Läsa Cosmo på gräsmattan. Verkar som om solen gick i moln. Go figure.

Jag vill vara en bra bloggerska. Troligen är jag en av dom sämsta just nu. Mitt liv är upp och ner. But I'll be fine, just give me some time.






Do your thing:
Postat av: Mikaela

Känslomässig berg- och dalbana är ett bra sätt att beskriva detta.



Men som du säger "But I'll be fine, just give me some time."






Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin