J.o.b.b.a

... Jahepp.

Jag säger som
M i hennes blogg, det här känns ju lite konstigt faktiskt.
Ska snart bege mej till Mc Donalds igen och jobba 10 - 19. Detta var inte vad jag hade planerat egentligen. Återkomst på donken alltså. Jobba, ja självklart. Men jag är jätte glad att jag får chansen att jobba extra o så där, min ekonomi är obefintlig just nu. Suck.

Händer inte så mycket idag med andra ord.
Troligtvis en lugn och fin kväll när jag slutat jobbet. Imorgon drar vi på Roadtrip till Gävle!

Ha en gosig daaag!


Vilken otroligt fin bild :) Jag kan inte va annat än nöjd!


Do your thing:
Postat av: Emelie

Neeej Chuck ffs! Jag blir helt darrig så fort han poppar upp i rutan. Gaaah. GE MIG, CRAVINGS. Hahaha


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin