PS. I love you

Mikaela rekommenderade mej att se filmen PS. I love you.
Och nu är jag väl ungefär halvvägs. Måste tyvärr ta en paus och åka och jobba.

Hon varnade mej för att filmen framkallar känslor... många saker i den påminner om vårt andra liv.
Och som jag sa, jag är bara halvvägs in, men this is what I got so far:


♥ Babe (såklart, alternativt baby)


♥ I'm not going anywhere (slängde jag visst ur mej när vi kom tillbaka, och vad gjorde jag? Left... twice!!)


♥ Shut up (Betydelsefullt för mej och M)


♥ Don't be like that! (Ständigt!)

♥ Be like what? (Mitt svar...)



You asked me what the point was to all of this?
And in my head I answered there was no point and that's not true.
What I should've  said was, I don't know.
Because the truth is, I was asking myself the exact same thing.




Do your thing:
Postat av: sandra

Hejsan, fick du hoppa in tiden halv fem till tolv idag eller.. Jag skulle ha jobbet men ligger i influensan.. =( Gör tråkigt.


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin