Saknad

Jag tror man ständigt saknar saker och händelser i livet. Och man saknar det ju inte förrän man förlorat det. Det är därför man saknar det, för att man förlorat det. Hmm, vad krångligt det blev nu.

En sen sommarsol får mej alltid att tänka på gamla tider. På när man var liten och lekte. Inga bekymmer. Man var orörd och oförstörbar. Hade ett låååångt sommarlov. Såg framemot familjens semesterplaner med husvagnen och hade faktiskt kul i skolan. Jag saknar det. Jag saknar låg och mellanstadie tiden på Vinningaskolan med min bästa vän Frida. Jag ogillar egentligen ordet bästis nuförtiden. När man växer upp och blir äldre har man flera BÄSTA vänner! Jag har flera guldhjärtan som alla är en bästa vän i olika sammanhang.

Detta fina "citat" hittade jag på
Pancaakes Blogg för ett tag sen:

Kan man sakna något som fortfarnde finns?
- Ja
Isåfall saknar jag den här stunden.

♥ ♥ ♥


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin