Skön känsla infunnen!


Vi har en plan.
Den ligger i luften. Håkan och Sune...

Vilken fin dag! Super härligt väder. SENSOMMAR!
Det är läge att ta kort då.

Känns som en nyttig dag. Ja, mitt rum är ju precis lika stökigt som igår men jag har träffat M för en fika på stadens uteservering. Shoppat ett linne på Gina. Promenixat med vovve. Och fått bra känslor i kroppen igen. Trots att Fuck up'et fortfarande är.. ett Fuck Up. Meeeen, om Leeds-planerna går i mål så knockar jag honom iaf med en outstanding outfit, gorgeous hair och en brand new attitude, i'm gonna wear it 2night ;)

NU: One Tree Hill, Episode 4, Season 6



I still love u summerbreeze!



Time is a luxury we don't have,
Lucky for u, I'll give it to ya anyways... ma darlin!



Do your thing:
Postat av: Sune

Håkan, ingår sthlm i din plan?



Jag har kirrat jobb, intresseanmälan är gjord på lägenhet. Vad säger du? Kööör vi?

2008-09-24 @ 10:40:09
Postat av: xonx

Trevligt :P

Jag gör headers gratis och en massa andra saker på min blogg, titta gärna förbi :)

Postat av: xonx

Trevligt :P

Jag gör headers gratis och en massa andra saker på min blogg, titta gärna förbi :)

2008-09-24 @ 10:47:29
URL: http://xonx.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin