This Feeling


God Morgon Sunshines!
Uppe med tuppen när klockan ringde kl 8.00... allt för att få lite egentid hemma innan jag åker mot jobbet som börjar elva. Jag ska faktiskt ta mej en tur till Gina oxå innan. Kolla på en spetströja som cirkulerar flitigt i tidningarna nu... tvivel på att den finns kvar :/

Jag har funderat. Jag funderar mycket, som ni vet... Och äre inte konstigt hur en låt kan förmedla en sån stark känsla? Jag är sjukt beroende av musik ocj favoritlåten åker på högsta volym!

Samma låt kan betyda mycket men olika för alla. Allt beroende på när du hörde den för första gången. Vart du befann dej, med vem/vilka och vilken känsla du hade i kroppen.

Mina "Magaluf"-låtar förmedlar minnen, saknad, egoboost, party och en hel del annat!
Låtar som ligger på listan här i Sverige och som spelas flitigt på radion nu, hörde jag för första gången i Spanien och därför hör dom enligt mej till den tiden :)

Här är några goingar som får hjärtat att banka för Magaluf:

★ Chris Brown - Forever
★ Chris Brown - With You

★ Jordin Sparks & Chris - No Air
★ Hed Kandi - Man In The Mirror
★ DJ Alex - Pretty Green Eyes
★ Darren Styles - Save Me


Nu sticker jag!
Ha en fin lördag! Jag skulle oxå vilja vara ledig... Pözz!



Do your thing:
Postat av: Linda

Chris Brown spelas alltid i bilen när jag åker till jobbet nu för tiden. Skönt flow ;D Haha.

Ingen fara, förstod att du var trött. Jag ballade ur när det gäller stadt, som vanligt, men du och jag måste absolut gå till rockbaren någon kväll. Skitmysig! Kram


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin