It's a cold and it's a broken Hallelujah

Trist... regnet smattrar mot rutan. Det fullkomligt spöregnar ute! Uuuäää! Ge mej 30 grader och svett i pannan igen, por favor! Nåja, man behöver åtminstone inte bortförklara sig när man ligger i soffan och blegar film hela dagen :)

Min älskade F var här nyss och tog en kopp te. Hahah! Vad vuxet det där lät då.... Första gången jag träffade henne nu sen vi åkte ner till Mallorca i april. Efterlängtat med andra ord! Det är det som är så skönt med äkta vänner. Spelar ingen roll hur längesen de var man sågs, allting är precis som vanligt ändå!

Päronen är i gbg hela dagen så jag har huset för mej själv.
Det är härligt men det deppiga vädret får mina tankar att snurra dit dom inte ska och helt plötsligt skulle jag velat ligga kvar i sängen hela dan. Nu tog jag ju iofs en rejäl sovmorgon, gick raka vägen ur sängen in i duschen vid tolv... haha!

Very well, jag har precis börjat kolla på Charterfeber från början. Ni vet, det norska programmet som spelades in förra året från Magaluf! Vilka minnen :) Denna gången känner jag igen massor av ställen och folk!

Simma lugnt!
Kyss!



You have to keep this one now...

Yeah, I'm keeping it forever and ever...



Do your thing:
Postat av: Linda

Det var roligt igår=)



Har du haft en trevlig helg då?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin