22 April

Nu får de va nog me molnen! Vart tog solen vägen?? Vi hade ju finfint vårväder på gång...
Jaha, men jag höll vad jag sa igår iaf! Klockan ringde 09, och jag gick upp 09.30 :) Började dagen med kaffe och gårdagens Desperate Housewives. Sen tog jag jycken i koppel och traskade ut på en promenad. Skönt. Sen har jag mest pysslat här hemma faktiskt. Äntligen gjort klart den nya drinklistan! Nu ska den bara skrivas ut och sättas in i pärmar. Yihoo! Planerade fikan med L blir nog av imorn istället. Och jag skulle verkligen behöva åka till typ OnOff eller ElGiganten och köpa nya CD-RW skivor. Fan, nu har 2 "gått sönder". Antar att jag bränt o raderat alldeles för många gånger :/ Men jag blir så jävla....!! Sjukt irriterande. See You Later!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin