Blött och sånt där man inte vill...

And we're oficially back to REGN! Booooooring. Men det skulle bli bra väder till helgen igen. Man kan ju hoppas... Annat som hänt? Sista dagen på kursen. Nu är jag färdig utbildad :D  Väntar på resultatet av skrivningen + intyg på posten. Jag har inte haft lust att göra nånting sen jag kom hem. Man tänker "straight back to bed" när man kikar ut genom fönstret. Jag vet inte vilken sida jag vaknade på idag, men bra är den inte. Jag börjar inte jobba förrän 17 heller så jag fördriver väl tiden med The Hills. Om det är sanningen som visas mellan Heidi och Spencer så fattar jag ingenting. INGENTING alltså. Hur man kan vara tillsammans med en sån kille är för mej helt obegripligt. Han är sämst! Sämre än gnaget!!



Magaluf om 25 dagar.
Om det regnar när vi kommer dit tänker jag åka Slingen utan att spänna fast mej själv.
Frivilligt äta på kinastället där alla blev magsjuka.
Gå barfota inne på GG.
Ta hem en kackerlacka som husdjur.
Tappa min mobil genom nätet på partybåten.
Beställa något med banan av Micke... ja ni fattar. Allting som inte kan sluta bra helt enkelt. Typ.

Jag vill ha sooooooooooool!!
Puss for now.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin