Boys boys boys...

Hittade förresten en rolig grej i min gamla Cosmo.
En artikel om de små sakerna som killar älskar oss tjejer för...

Erik 32 skriver såhär:
"Fest-Erik förråder alltid Bakis-Erik genom att
aldrig köpa hem läsk att ha när Bakis-Erik
vaknar astörstig och vatten bara gör smaken
i munnen äckligare. Det har dock hänt att min
flickvän har laddat kylen med cola, och fy sjutton
vad glad Bakis-Erik blir då."

   

Hahahahahah!!
Det är därför vi älskar er oxå. För att ni är såhär söta ibland.
Men bara ibland asså... ;)

Do your thing:
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

sv; härligt :)

nja sådär :/

gör du då?

Postat av: Linda

2009-04-15 @ 19:22:38
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, cute.

Och det hoppas jag också. Det ser dock lite körigt ut för min del. Hrmf. Jobbar på det. Hur ser det ut för dig imorgon? KRAM

2009-04-15 @ 19:23:09
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin