. . . . .

Jag HATAR dej!!

Jaaha...




Asså, fan. Det finns inget trööökigare än att vakna till muligt väder. Oj förlåt, jag menar mulet ;)
Till och börja med så vaknar man ju inte överhuvudtaget. Man är inte paradisfågel idag precis. Men nånting vettigt borde göras känner jag. Det här är Lars-Olofs fel. Jag känner på mej det. Om det hade vart sol kunde jag suttit ute nu och njutit. Fixat o donat lite i trädgården. (Jaaa, faktiskt.) Tagit en lång promenad. Men det är mulet.

Som tur är damp min nya Scrubs-box ner i brevlådan.
Puss!


Do your thing:
Postat av: Emelie

Konstigt egentligen, här är det strålande solsken och jättevarmt! :)

Postat av: Mikaela

Allt negativt i livet kan ALLTID skyllas bort på Lars-Olof, Laila Freivalds eller Jörgen! Det vet du ;)

2009-04-21 @ 22:05:05
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin