Friday 17th

Hey Beautiful!
Friday's here :)  Båda päronen jobbar sent idag så jag ska FredagsFika själv. Men det kan ju va rätt mysigt oxå. Lyxa till det lite extra. Men för att lyxa måste man ta bilen in till stan. TRÅKIGT! Men jag gör det. För Emelies skull ;)

Tänkte mej nybakat bröd, krämig ost och en god potatissallad. Mmmmmm ♥
Ute i solen of course!

Annars då? Jag ska köpa en ny mobil, finally :) Men den här gången blir den en begagnad. En kompis som säljer den billigt. Sealing the deal ikväll förmodligen! Typiskt nog hittade jag en limited edition av samma modell!! Men jag är osäker på om denna ens finns att kamma hem i Sweden? Jag är sjukt förtjust i design och blev såklart kär at first sight...


Nåja, vad är en bal på slottet?
Den jag ska köpa är ROSA! :D Men mitt hjärtta klappar här och nu förevigt för skönheten ovanför... PUSS!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin