~ Glad ♥ Påsk ~

Hej Allihopa!!
Vilken fantastisk dag! Högklassisk sommarvärme! :D Me gusta!!

Legat ute och solat, nu är jag iaf inte likblek längre :P Många har frågat om jag blonderat håret oxå... Solen gör sitt jobb tydligen, men jag måste ändå fixa till färgen lite på salong snarast. Nu måste jag dock avsluta njutningen på gräsmattan och hoppa in i duschen. N hämtar upp mej halv fem, fem. Vi ska handla nåt gott, och ev ta ett glas vin uppe i SKY innan vi börjar kvällen på balkongen! Gud va gött de ska bli! Man lever för sånna här underbara dagar!  Hoppas ni har en lika härlig Påskafton som jag! Några Lidköpingsbor kanske man träffar ute i vimlet på Stadt ikväll? :) Have fun hunis!!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin