Helsingborg!

Okej mina vänner, nu ska jag berätta om min helg i Helsingborg.
Åkte ner i söndags. Lagom seg efter den blöta kvällen i lördags :P Men piggnade till ju längre ner i landet jag kom. R som jag hälsade på mötte mej på stationen och visade sedan upp Helsingborgs bästa sida :)


Sen åkte vi o handlade lite. Gentlemannen själv skulle laga käk åt mej ;)
Romantiskt asså... haha! Men jag får väl erkänna att det var jäkligt gott.

Delade en överraskande god vinare och så en till efter det :P Kikade lite film på kvällskvisten och pratade massa Magalufminnen. Det var där jag o R träffades i somras! Vaknade segt på måndagen. Tog oss in till stan vid ett-tiden. Satte oss på en schysst uteserveringen och mådde allmänt gott. Drack lite mera vin och avnjöt en fantastiskt god entrecôte!

Sen åkte jag hem till lilla Lidköping igen. Kom innanför dörrn vid halv tio på kvällen. Sjukt trött. Men idag var jag pigg igen och Nathalie har alltså gjort mej lite ljusare i håret!! Like it a lot!! Imorgon bitti ska jag tatuera mej! Wish me luck! Over and out // Yours Truly

Do your thing:
Postat av: Ida

vad ska du göra för kul?!

och hos vem???

fan ska ska fylla i min gammla på tors, hos micke, på foten, pain!!!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin