Honey, I'm hoooome!

Lite tidigare än beräknat.
V fick mina timmar i baren. Jag slutade redan vid 21. Alltid tråkigt att inte tjäna pengar ;) Men idag var det riktigt mysigt att sitta kvar i baren och njuta något läskande med trevligt sällis :D Man kanske skulle bli anställd som minglare istället? ;) Hahaha! Dock blev de den nyktra vägen ikväll. Skönt att komma hem ;) Även om de finns gott om sovplats i stan... som R så fint uttryckte de ;) Men jag släppte av pöjka utanför Stadt och hittade faktiskt hem i natten. Hoppas dom inte blir för fulla nu :P

På måndag ska jag in till GT Studion igen och boka tid för tattoon.
Men nu kanske K's vän kan gadda mej istället? :) Det kommer bli namnet i svanken. Yay!! I'm so excited!!

Men om man skulle ta och sova kanske?
Det är en dag imorn oxå, som en säger... Vovven har lagt sig till rätta över hela min säng! Jag har inte hjärta att slänga ner henne. Det händer att jag ligger i den konstigaste ställning ibland. Allt för att hon ska ha de bekvämt. Where's the sense in that? Hahaha! God Natt mina pärlor!!!


Do your thing:
Postat av: Linda

Hej snuffsan hur är det? Hmm det är nått skumt med din sida, din side ligger längst bort till höger och själva stället där man skeiver blogginlägg ligger mer åt vänster.



Kram


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin