...Now let's have some fun!




Spontanitet är mitt liv just nu.
Om 5 minuter ska jag kika på lägenhet nr 1.
Imorgon, lägenhet nr 2. Direkt idag efteråt sticker jag iväg and meeting upp mina fina kollegor. Impuls-fest I guess. Grill och Rosé :D Ja, jag lever här och nu!




We've got the vision, now let's have some fun.

There's really nothing, nothing we can do
Love must be forgotten, life can always start up anew.





Do your thing:
Postat av: Tess

Lycka till m lägenheterna! :)

Hoppas du hittar den du söker!

2009-04-27 @ 21:31:10
Postat av: Tina

hur har det gått med lägenhet? jätte nyfiken.. hoppas det går braaa..

kraamm

2009-04-28 @ 12:26:04
Postat av: MissBartender svar:

Tack hörrni :)

Jag bestämde mej för en utav dom idag!! :D

2009-04-28 @ 18:20:06

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin