Skärtorsdag!

Hej babeeeees! :)
Lite vårväder ute idag igen!! Och nu är vi väldigt mycket påväg mot PÅSK! Skärtorsdag redan. Fasen va fort ett år går egentligen. Långfredag imorn och sen äre Påskafton på lördag! Då ska jag dricka cider ute i solen!! :D Och dansa hela natten lång på Stadt... det ni! Det var inte igår minsann.

Den här veckan blir ju av förklarliga själ lite fucked up. Fast för er som inte tycker det känns förklarligt ska jag förklara. (Redan här fuckar det upp sig)...

 Idag tillexempel känns det som fredag. Men det är ju torsdag. Jag ska till och med "fusk" fredagsfika strax. Imorgon kommer det kännas som lördag. Fast det egentligen är söndag. Fast det är det ju inte heller för det är fredag. Och sen när vi har den riktiga lördagen, alias Påskafton, ställer man in sig på söndag. Fast då ska man va redo för en lördag! Med fest och allt där till. Ja allting blir jätte förvirrat. Helgen tar aldrig slut :D Riktig söndag på söndag och en extra söndag på måndag. Hur många söndagar är vi uppe i då? I don't know, I can't even do that math...  Påsk alltså.

Nu måste jag hoppa in i duschen.
Sen ringa upp Mikaela som satt fast i skogen inatt. Fredagsfika som sagt och sen iväg och kränga lite sprit. Ha en jätte fin skärtorsdag! PUSS!!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin