Hej på er! On my way 2 work. Vet i

5bac2b9c1ea638d0e5d48d12871632b7.png

Kolla varifrån!

Hej på er! On my way 2 work. Vet inte vad jag håller på med nuförtiden... Antagligen har jag gått o skaffat mej ett liv *blink blink* och bloggen hamnar åt sidan då helt enkelt. Det som händer är att jag på allvar kikar på kissekatter =) Pratat med 2 st uppfödare och den ena blir det besök hos snarast! En liten bicolor pojke isåfall! Svårt de där med att välja vilken färg o teckning man vill ha. Finns ju många olika raggisar... Fast den första Ragdollen jag såg var en bicolor, dock en brun. Så man kan säga att en riktig Ragdoll för mej är en sån. Dom andra är väldigt lika sin kusin birma. Jaha ja, nu blev de massa svammel som vanligt. Snart framme på jobbet iaf... Puss så länge!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin