Hey Hey Hey!



Ledig förmiddag. Passar bra då jag och Tess planerade in en lunch med Natta! Skulle behöva dammsuga oxå. Och diska lite. Och någon gång snart ska jag få tummen ur arslet och plocka upp det sista som jag tog med mej från mamma o pappa ;) .... jag har faktiskt inte hunnit det än!

Härligt väder ute iaf! Men det blåser istället. Gör knappast detsamma nu. Sommaren is over. Nu önskar jag mej en solig och fin höst :)     Jag gillar hösten egentligen. Som en ny och fräsch start. Påminer mej om när man gick i skolan. Då vare ny väska, nya skor och ny jacka som gällde inför varje skolstart :P Hehehe, de va tider de!

Love!

Do your thing:
Postat av: sandra

ursäkta att det tog så fruktansvärt lång tid igår, fattar inte varför de har så lite personal på kvällarna,...Tänkte höra om du har lust att ses någon dag??? Skulle vilja se katten din.. Var så länge sen man sågs ?? =)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin