Jahepp...

Det var ingen som kände sig manad.
Så det blev 14 timmars jobb för Emelie idag med... men det gör gott på kontot sen!

Imorgon ska jag dock upp ur sängen redan halv åtta!!! Gud i himmel o pannkaka! ;)
Jag, mamma o R styr bilen mot Nyköping... därifrån ska jag förhoppningsvis få med mej en kisse hem! :D

Det är en vuxen hane, ragdoll givetvis, på 3,5 år. Han är aningens övervikten nu då hans tidigare ägare tydligen har sågspån i huvvet. Men vi ska banta ner honom så han blir den fina herre han var ;)


Mysig va?? ;)

Puss o god Natt!

Do your thing:
Postat av: Mikaela

Är det den på bilden?

Det var en sötnöt iaf

Postat av: Em.

aaw, va söt :D

Jag skulle själv vilja ha en ragdoll, men det får vänta tills jag flyttat hemifrån :)

2009-08-10 @ 12:43:51
URL: http://justaboutem.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin