Here we go again.

Dags för jobb, jobb, jobb och åter jobb.
Vi ses på söndag... ;)

Igår var jag nog klantigast av klantig.
Förutom alla puckade saker jag brukar göra, dels på jobb, dels hemma... så tog jag nog pris igår :P  Flyttade barstolar och precis innan jag jag skulle traska hem lyckas jag gå rakt in i en, som står dubbelstaplad. (Fråga mej inte hur de gick till...) Gjorde ont som fan! Och igår hade jag en rejäl blåklocka ;) Hahahahah! Lite bättre idag men de ömmar så  de räcker o blir över.

Sen när jag kom hem skulle jag vara snäll o leka med Soul.
Då kommer han i full galopp och klöser upp hela min hand typ... Herregud. Ibland ska man nog bara ligga under täcket och inte göra nånting :P Hade vart jäkligt gött nu! Men nej, måste till jobbet in a minute!

So... I'll be seeing you!
xx


Mitt Hjärta!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin