Lackar mot jul... jag lackar på jobb!

De är fan tur man tjänar pengar på skiten.
Fan man gör ju inget annat än jobbar nu. Men denna veckan är sista veckan med julbord! Typ.
Sååå jäkla GÖTT!!!



Har iaf haft en perfekt söndag!
Legat i sängen heeeeeeeela dagen med min älsklings älskling!! (Jaaa, jag hatar oxå när folk skriver så men det är ju så sant som sagt.. :) Gjorde ett röj på stan bara mitt på dagen o fick faktiskt inhandlat några julklappar.

Snart blir livet normalt igen!
Håll ut... Over and Out!


Do your thing:
Postat av: Linda

Jo det är bara bra, hur är det själv?

Postat av: Malin

haha ja men eller hur :D Man hinner äta många julbord innan julafton ens kommer haha! Bara en vecka kvar med julborden på jobbet sen är d över :P kram

2009-12-14 @ 15:10:59
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin