14 ♥ Feb

It's a beeeeautiful daaaay!
Jag älskar att vakna upp med solen utanför. BÄSTA!



Hamnade framför MTV i soffan när jag gått upp. Det roligaste jag vart me om hände då x)  Ett program som hette The X-Effect började. Det handlade om ett par som gjort slut och nu skulle träffas igen med sina nya respektive. Grejen är att alla trodde dom skulle umgås alla 4 ihop. Men istället åkte paret som va ihop från början iväg ensamma på en romantisk weekend. Suck tänkte de andra 2 såklart. MEN, here's the twist ;).... dom 2 fick OXÅ åka till samma hotell. För att spionera på dom andra!! Hahahah. Så där satt de gamla exen och hade mysigt ihop lyckligt ovetandes om att deras nya partners hörde och såg nästan allt. Helt sinnes! Hur fan ställer man upp på nåt sånt eller? I slutet var ex-paret såklart tvugna att välja partner... tjejen valde sitt ex. Medan killen stannade hos sin nuvarande nya brud. Snopet... Och igen, VEM utsätter sig för nåt sånt? Amerika alltså.

Nog för att de känns som man lever i ett eget Big Brother ibland...
Very well, börjar jobba 15.00 idag. Jag hoppas det är lika fint väder imorgon. Då ska vi till Skövdeland. Kiss Kiss!


Och just de ja, det är Alla ♥ Dag idag... :)
Va snälla mot varann!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin