Göteborg, here I come!

En god natts sömn. Och nu mår jag lite bättre.
Egentligen vill nog kroppen helst ligga hemma och sova... men det är ju Göteborg in a minute!

 

Jag pyste från jobbet vid halv elva igår. Då hade min febervarma kropp fått nog. Dessutom var det skumt nog otroligt lugnt på jobbet. Alla var verkligen hemma och tittade på Melodifestivalen. Fast som alltid så trillade de in folk när jag gått hem. Men jag hoppas dom klarade sig ändå...?

F kommer snart och hämtar upp mej. Sen blir jag kvar i Gbg tills imorn.
Jag har försökt komma på hur mobilbloggandet går till. Jag har ju provat ett antal gånger men det funkar bara inte. Om någon eldsjäl där ute vet hur man gör så välkomnar jag ett tips eller två!!



Om inget mirakel sker så hörs vi med andra ord imornkväll när jag landat i Lidköping igen. LoveLoveLoveLove!


Do your thing:
Postat av: Linda

Hoppas dagen bjöd på en del shopping. Absolut session i vår, det kommer bli superbra. Och jättekul. Ha det toppen så kanske vi kan synas senare i veckan :) Puss

Postat av: Mikaela

Att du ska ha så svårt att få till mobilbloggandet. Måste vara fel på din mobil ;)

2009-02-09 @ 01:46:12
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin