Great idea, Summer Roberts!

What a day!
Jobbade till 01 både igår och i onsdags natt. Sov några få timmar natt, var nämligen uppe med tuppen och åkte till Skara med mamma och vovve imorses. Bumbi har haft lite problem med tassen och nu har klon opererats bort :(  Snuffis då! Men hon är lika glad som vanligt förstås. Lite groggy förtillfället skulle jag tro... päronen hämtar henne sen.

Efter detta käkade jag frukost i soffan och somnade sen framför OC.
Det var ju skönt och behövligt, men jag var lika pigg som två hekto gröt när jag vakna igen. Well, dusch och make up, fixat hår... nu är jag påväg till jobbet. Jag borde va påväg iaf. Sen som vanligt... eller jag skulle inte välja att kalla det sen egentligen. Börjar först 16, men planen är att alltid va på plats 15.30 för att få lite mat i magen. Dock tvivlar jag på att det finns fläskfilé och bea kvar till mej nu ;)

 

"Maybe I should stop chasing boys and focus more on myself"

Det va inte jag som sa det. Det var Summer.



Happy Friday hunis!!
I love you! ♥




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin