I do luuuuv my hair!

 

Fredags-pimpad. Time 2 work. Soon.
Inte riktigt än. Kikade på Semester Svenskar imorses. Det är ju så man blir lite lätt sugen på att åka till Thailand alltså. Bara lite... :P  Min morbror är där just nu. Precis där, i Semester Svenskar... lyxigt hotell. Men jag skulle nog få spel på Fritidsresor. Känns som det är så "försvenskat" allting. Det är ju den nya kulturen man vill ha! Kan inte förstå folk som ligger vid hotell-poolen hela dagarna. But hey, that's just me...

Anyhoo, jobb alltså. I think it's gonna be a good day :)
Catch you on the flipside!



Do your thing:
Postat av: Louie

Hej gumman!

Åh, vad roligt att höra från dig :) Hur mår du?

Ps. skitsnyggt hår! haha

Puss o kram

Postat av: Linda

Tjenare mors, det är så där. Har haft sprängande huvudvärk hela dagen så jag undrar egentligen varför jag sitter här men ska snart krypa ner i sängen. Allt bra med dig då?



Kramis

2009-02-13 @ 23:42:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin