Tisdag med stan och långpromenad

Hej alla glada!
Vaknade utvilad och go klockan 10. Då var mamma redan uppe och i full sjå med att baka. Inte mej emot som då fick rykande färskt bröd till frukost ♥ Lite kaffe på det och förra veckans avsnitt av Semester Svenskar... Mysmorgon!

Sen gjorde vi lite ärenden på stan. Äntligen hittade mamma några sänglampor hon faktiskt tyckte om. Och så hjälpte Fluff oss att köpa en ny mobiltelefon på Elgiganten ;)  Nu äre bara jag kvar... Fast jag sparar ju mina pengar tills den rätta bilen dyker upp :)

Snöig långpromenad och efterlängtad lax till middag.
Nu blir det snart mörkt ute och då känns det som att dagen redan är över. Tänkte jag skulle åkt in till jobbet lite ikväll o umgåtts... men man är ju fan skadad som hänger där ÄVEN när man är ledig :P Vi får se. Nu ska jag iaf gå vidare i Kings Quest. Chapter 3 nu :D

Puss och Kram!!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin