25 års kalas och gamla filmer

Godagens!
Det blev er mer lyckad kväll på jobbet igår. Ganska många hittade till oss på kvällningen. Självklart stannade vi kvar som vanligt o tjötade lite efter stängning, så jag kom väl i säng vid 04. Fan, nu sov jag ju till halv ett igen! Jag hade lovat att fixa maten idag oxå så jag har INTE gjort mycket mer än så idag. Och om 1 timma vankas det födelsekalas hos Erik (restaurangchefen) som fyller 25!

Men det blir en kort visit där. Jag måste för sjutton se till o bli kvitt den här förkylningen! När jag komme rhem ska jag lägga mej i sängen och kolla på Aladdin. Alternativt Jurassic Park. Hahaha... jag har laddat hem massa gamla filmer :)

Vi hörs lite senare babes!


Bumbi myste som vanligt i min säng inatt när jag kommit hem :)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin