Are you ever gonna do that?

Min vecka börjar nu. Dom 2 få lediga dagarna flög iväg och nu känns det knappt överhuvudtaget att vi haft xmas-hols. Man är back in vardagen så att säga. Tyvärr är ju januari och februari två relativt lugna månader inom iaf restaurang branschen så veckan bjuder nog inte på särskilt mycket action. Kanske läge att städa ur alla små vrår och pyssla med allt man aldrig hinner annars?

Hur som helst. Som vanligt tänkte jag hinna med lite saker på förmiddagen but that didn't happen. Jag och mamma tog en snabb promenad i rask takt direkt efter frukost iaf. Skönt! Vovsingen fick dock stanna inne eftersom doktorn ordinerat stillsamhet och lugn några dagar. Hmm... dom som träffat Enza skrattar sig hesare än måsarna i Magaluf just nu ;) Hahah! Well, time is up...

I'm goin to work... see ya later hunis!

Kiss Kiss


You know it cuts deap like a knife,
And God knows how much I tried, Yeah
And now my hearts gones cold
And the one who brings it back, yeah
Is you, and I just wanna be with you tonight, yeah

So pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
Pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
And now my hearts gone cold
And the one who brings it back
Is you
So pick me up
Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna do that?



Do your thing:
Postat av: Daniel

Jobba hårt å bjud mej på en drink snart!

Postat av: Mikaela

Nej, dina texter här får mig ALDRIG att längta efter en viss någon skadligt mycket... nej, nej, nej! Och dom får mig inte heller att längta efter Maga 2k9. Om du tror det har du FEL, FEL, FEL!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-14 @ 00:27:52
URL: http://beautifullife.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin