Back 2 Work!

Hej Hopp Galopp!
Idag vare slut på sovmornarna... okej, jag vaknade tio. Men ändå, jag ställde klockan! För idag äre jobb, jobb, jobb. Åker om nån timma. Alla menyer ska bytas ut och baren behöver fyllas upp ordentligt.

Jag har funderat lite på hur fort tiden går. Det var ju nyss julafton!
Det är ett nytt år nu. Jösses. Jag har kommit på att jag är en sån person som uppskattar det mesta först när jag inte har det längre. Typ, varför tog jag inte vara på ledigheten mer? Vare nödvändigt att sova bort halva dagarna? Och vet du va? Jaaa, de va det! But still...

Tyvärr är jag fortfarande inte frisk! Förkyld och hängig.
Men jag känner på mej att denna torsdagskväll kommer bli ganska lugn.

Nu återstår bara en sak. Men som Kristin i LB skulle sagt: How am I gonna deal with that?
Well, om de är nåt jag är bra på...  :) Think I know how to play it.


Puss o kärlek!
Have a good day you all!



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin