Bloggeliblogg

Lördag!
Vicken kortis vecka de blev ;)

Inget drag alls igår på jobbet. Tömde folk sina fickor ut och in under julhelgerna eller? Vi får hoppas det blir lite mer ös idag. Att stå o trampa i flera timmar känns inte aktuellt.

Finns det förresten något bättre än att komma hem tre på natten, öppna dörren och mötas av en sömnig hund som hälsar en välkommen hem? Och sedan följer med en in i rummet och slockar i ens säng? :) Lite gos va precis vad jag behövde innan jag slog igen dom gröna. Typiskt nog sov jag lite oroligt inatt och vaknade klarvaken kl 9. De va på tok för tidigt för att gå upp tyckte jag, vände därför på huvudet och räknade får tills jag somnade igen. Suck, därför vaknade jag kl 12 istället och nu äre dags att åka mot jobbet igen.

Hoppas ni får en trevlig lördag!!
Love!



Do your thing:
Postat av: Daniel'

åååh vilken vovvelilvovve!

Postat av: Linda

Hej babe!

Javisst, lite matte för att hålla igång hjärncellerna ;) Eller inte. Mest ett tidsfördriv och en förberedelse inför högskolan - någongång i livet.

Fika i veckan JA! No doubt. Vilken dag kan du? Kram

2009-01-10 @ 23:35:29
URL: http://lillefots.blogg.se/

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin